Podsumowanie wydarzenia HRcamp 2019

image1

17 października mieliśmy okazję spotkać się z wami na Stadionie Narodowym na największym wydarzeniu Employer Brandingowym. Pierwszy raz zaistnieliśmy na scenie jako ctrl+HR prezentując wyniki Pierwszego Badania Stanu Analityki HR w Polsce.

Ania Morawiec-Bartosik przeprowadziła debatę z Bartoszem Furtak, z której jasno wynika, że HRu nie stać na ignorowanie danych!

🔍 Dane w HR to nie jest chwilowa moda ale trend który zostanie z nami na dłużej.

🔍 Warto przygotować odbiorcę do poprawnego zrozumienia danych, które chcemy mu pokazać. A czasem lepiej nawet zbudować grunt pod gorsze wyniki niż się spodziewamy zobaczyć 😉

🔍 Komunikacja jest kluczem do sukcesu people analytics.

Poza debatą Ania zaprezentowała uczestnikom ścieżki "dane i strategie HR" wstępne wyniki Pierwszego Badania Stanu Analityki HR w Polsce.

Mamy 115 odpowiedzi z 103 firm.

Ponad 100 firm zaufało nam i podzieliło się praktykami dotyczącymi budżetowania kosztów osobowych, kontrolingu HR i analityki personalnej.

Pracy przed nami jest mnóstwo, bo wiemy już że:

🍁 11% firm nie monitoruje żadnych wskaźników HR

🍁 poziom zaangażowania jest weryfikowany zaledwie przez 44% firm

🍁 dobrym znakiem jest to, że 76% mierzy rotację całkowitą

🍁 zaledwie 23% firm zwraca uwagę na różnicę w wynagrodzeniach według płci

🍂 zaledwie 8% firm liczy zwrot w inwestycji w kapitał ludzki (HC ROI)!